Bestellen & levering

Bezorginformatie

Wat zijn de kosten voor een verzending?
De verzendkosten bedragen €6,95 voor een bestelling binnen Nederland. Bij iedere bestelling boven de 50kg komen er extra kosten bij.

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen bij Enka?
Om bij Enka te kunnen bestellen heb je geen account nodig. Het wordt wel geadviseerd een account aan te maken. Dit hoef je overigens maar één keer te doen. Nadat je een account hebt aangemaakt kun je inloggen met jouw gebruikersnaam en wachtwoord.

Is shoppen bij Enka wel veilig?
Ja, je kunt gerust shoppen bij Enka. Wij zijn KvK geregistreerd en handelen alle bestellingen zorgvuldig af. Je ontvangt bij elke bestelling een orderbevestiging.

Welk transport bedrijf behandelt mijn bestelling?
De gemaakte bestelling wordt afgehandeld door onze partner PostNL. Bestellingen boven de 50kg worden door ons behandelt.

Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?
Enka respecteert de privacy rechten van haar klanten. De verzamelde informatie van onze klanten wordt uiteraard beschermd.

Wat als ik niet thuis ben als de bestelling geleverd wordt, wat gebeurt er met mijn bestelling?
Wanneer je niet thuis bent wanneer de bestelling geleverd wordt, dan wordt jouw bestelling bij de buren afgeleverd. Mocht dit ook niet lukken dan ontvang je een briefje met de 'niet-thuis-code'. Met deze code kun je op dezelfde dag tot 22:00 uur op MijnPakket aangeven waar jij jouw bestelling wilt laten bezorgen. Als je hier niks op aangeeft dan kun je de bestelling bij het dichtstbijzijnde postkantoor ophalen.

Wat is de levertijd van een bestelling?
Binnen 1 à 2 werkdagen wordt de bestelling geleverd.

Welke betaalmethoden zijn er? 
Je bestelling bij Enka kun je veilig betalen met iDEAL. Bij deze betaalmethode kun je direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met je eigen bankrekening.

Kan ik een alternatief bezorgadres opgeven?
Ja, je kunt ervoor kiezen de bestelling bij iemand anders te laten bezorgen. Tijdens het bestelproces vul je dit adres in.

Waar kan ik een kortingscode invullen?
Wanneer je een kortingscode hebt dan kun je deze gebruiken in je winkelwagen. Vul de kortingscode in het invul veld in, klik vervolgens op ‘ok’ en de korting wordt gelijk berekend. Per bestelling kan er maximaal één kortingscode gebruikt worden.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is afgerond?
Na het plaatsen van een bestelling bij Enka ontvang je per e-mail een orderbevestiging. Mocht je deze niet hebben gekregen kijk dan eerst of het in je spambox terecht is gekomen. Is dit ook niet het geval, neem dan contact op via: info@enkainterieur.nl

Hoe bestel ik een artikel dat tijdelijk niet op voorraad is?
Soms is een product tijdelijk niet voorradig. Je kunt ons een e-mail sturen via info@enkainterieur.nl. Zodra het artikel weer op voorraad is, ontvang je een e-mail en kun je je bestelling alsnog plaatsen.

Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
Je kunt vanuit het buitenland bestellen bij Enka. Voer in het bestelproces de buitenlandse adresgegevens in. De kosten voor een verzending verschilt per land.

Kan ik ook bestellen via mijn tablet of smartphone?
Enka beschikt over een geoptimaliseerde mobiele site, dus bestellen via een tablet of smartphone is mogelijk.